söndag 22 februari 2009

Varför just delfiner?

Delfiner är fantastiska djur, och jag har haft turen att stöta på dem flera gånger i det vilda. För några år sedan fick jag även uppleva att simma med delfiner något som är riktigt fantastiskt. Men detta är en blogg om sex, njutning och sexleksaker. Även om delfiner sägs vara ett av få djur som onanerar handlar inte detta inlägg om vilda, levande delfiner - utan om små hemska vibrerande leksaker. 

Jag är fullkomligt allergisk mot sexleksaker som är formade som just delfiner - och det finns mängder! Kan någon berätta för mig vad detta handlar om? Vad fan har delfiner på klittan, i fittor, på kukar och i rövar att göra? Jag fattar inte! Snälla, om du har en bra förklaring kan du väl berätta det för mig. Jag bjuder på några bilder med hemska exempel så länge. Ska dessa leksaker verkligen vara sexiga och locka till kåthet och lust? 






1 kommentar:

Sexkammaren sa...

Jag kan störa mig på att det är djur överhuvudtaget!! Lite perverst om man helst vill ha en stav med djur på ..

Skall kika in Lelo:s Gigi nu, och kolla .. tack för tipset.

Säg gärna till när du uppdaterar med gpunktsorgasmguiden.. Jag måste lära mig .. haha.