onsdag 18 februari 2009

Storleken har ingen betydelse


Här är min nya vän - en liten bullet-vibrator från Rocks-off. Det är denna lilla kula som får Rock Chick och Rude Boy att vibrera. De finns att köpa lösa för en liten peng, och jag lovar att det är en väldigt effektiv vibrator, galet stark kan jag säga! Så stark att de flesta nog inte klarar direktkontakt med klittan.... Men - charmen med denna är att du kan hålla den i handen, så vibrerar dina fingrar och kan leta sig fram till, eller in i, de där speciellt känsliga punkterna. Eller tryck den mot en silikonleksak så vips har du en vibrerande leksak! Ett litet minus är att vibratorn bara har ett läge - superstark.

Den fungerar även utmärkt för rygg och fotmassage! Gillar du vibrationer så är detta något för dig! 100% vattentät också - så du kan ta med den i badet och mysa lite extra där. Jag har en extra på jobbet som jag använder till nackmassage när allt datorarbete gör mig stel...Vibratorn är så stak så när jag håller den mot ryggraden skakar bäckenbenet - det ni! Bara fantasin sätter gränser. Ha det så skönt kära läsare!

RO-80mm Bullet Vibe, 8cm lång, drivs med ett LR1 batteri, kostar ca 150kr

Inga kommentarer: