lördag 28 februari 2009

Roliga sexleksaker eller sköna sexleksaker?



Jag tänkte spinna vidare lite på sexleksaker med osexiga former, appropå inlägget om delfindildos. Jag kan mycket väl förstå att man inte är intresserad av sexleksaker som ser ut som kukar, som dessutom ofta är osmakligt ådriga - men att ha djur i fitta och röv?

Men dildodesigners fantasi tar inte slut där - Vissa av er kanske har sett att Obama hyllats med sin alldeles egna dong, Head O State. Även om jag tycker Obama är fantastisk och det är skönt att bli av med Bush (som gärna får vara en buttplug) så vet jag inte riktigt om jag är lika positivt inställd till denna dongs sexighet, eller funktion för den delen. 

Eller vad sägs om en jesus-barns-buttplug? Divine Interventions har en hel serie av sexleksaker bestående av Jesusbarnet, jungfru Maria, Satan, Ett krucifix och så vidare. Men de är i alla fall tillverkade i 100% silikon - ungefär där slutar även det positiva jag har att skriva om dessa. 

Roliga är i alla fall alla dessa leksaker - men om man nu ska ge bort en skön leksak till en vän så fördrar jag att man ger bort en funktionell och trevlig leksak som leder till orgasm efter orgasm snarare än ett gapskratt! 


Inga kommentarer: