måndag 23 februari 2009

Ingen jävla delfin!


Vad säger ni? Rude Boy från Rocks-Off är en riktig höjdare för alla med prostata. Det finns även en lite snällare variant, Naughty Boy, och en större Bad Boy. Jag kan säga att jag älskar Rocks-Offs Killar, och deras tjej Rock Chick också. Rude Boy drivs av den bullet jag skrev om här och det förklarar de härliga vibrationerna.

Dessa baksaker är verkligen tillverkade för att fungera, de håller en fantastiskt bra kvalitet och silikonet de är tillverkade av är miljövänligt! Men var försiktiga med silikonbaserat glidmedel, det kan skada ytan på dem. Jag kommer skriva mer om Rocks-Offs produkter framöver, men just nu måste jag springa till jobbet. Ha en skön dag!

Rude Boy, material: Silikon, Stark vibrator i ett läge, formad för prostatamassage, pris ca 600kr

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Ja jag håller med om att knullbilderna hade varit ännu sexigare med kondom..