tisdag 17 februari 2009

Pengar?


Jag vill förtydliga att jag inte själv säljer sexleksaker, jag har inget företag eller affär och jag är heller inte sponsrad av någon shop - mitt intresse för sexleksaker kostar mig faktiskt ganska mycket. Som ni kanske märkt föredrar jag kvalitet och säkerhet, och det kostar lite mer. 

Jag bloggar för att jag tror på njutning och sexleksakers förmåga att öka den. Jag skriver om de leksaker jag gillar och tror på, inte något som kommit i ett gratisbrev med posten! Ska jag vara ärlig är jag ganska skeptiskt till online-shopping, jag tror på att känna på leksaker och ställa frågor till personal på plats i butiker. Men om du nu är för blyg för det kan du alltid läsa min blogg och få lite tips innan du shoppar loss online. Eller så kan man klämma och känna i en affär, men köpa online - för ska jag vara ärlig är priserna ofta betydligt lägre online. Kram på er!

Inga kommentarer: