måndag 16 februari 2009

Lite lyxigare!


Jag gick förbi PUB på Hötorget i Stockholm idag och trillade in på Pom Pom Parlour för första gången. DET är en butik helt i min smak med kvalitetsleksaker, sexiga kläder, böcker och en hel del BDSM-prylar. Jag är rädd för att denna upptäckt kan ha en viss inverkan på min plånbok - har redan spanat in metallstavarna från Njoy. Vilka är era favouritbutiker egentligen? Jag har tidigare hållt mig till Lovestore, Afrodites Apotek och Pistill (som är aningen dyrare men har störst sortiment av kvalitetsleksaker) i Stockholm, mycket på grund av att man kan klämma känna och fråga där - och att personalen är både trevlig och kunnig. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Tack för erbjudandet om att gästblogga hos dig. Jag får fundera lite på det, för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om isåfall.

Anonym sa...

Svar: Kanske det, jag får fundera lite på det ;)

Missa inte mitt inlägg om att tjäna massor med pengar på bloggen hur enkelt som helst ;)

Satisfaction sa...

Haha, ja, jag hoppas det där går bra för dig, men att tjäna pengar på bloggen är inget jag är ute efter!