fredag 6 februari 2009

Ollonets bästa vän ....eller var det billigaste?

Frågan är vad som är en bra början? En tom blogg med oändliga möjligheter.

Låt oss hoppa tillbaka några månader och ta upp en liten leksak som snabbt blev populär då. En sak som kan vara jobbigt när man ska shoppa lite är ofta priset - att betala 700kr för att sedan bli besviken på effekten suger riktigt. Visst kan man föreställa sig hur funktionell en leksak är men det är först när den använts som en riktig utvärdering kan göras - oftast blir det rätt (men inte alltid), om man bara har lite koll på sin fitta, kuk eller röv.

Själv inhandlas alltid leksaker i affärer, jag vill kunna se storlek, känna, klämma och uppskatta funktionen. I höstas ramlade jag över en liten "runkis", alltså en sleeve, som nästan är löjligt billig och därför även blev årets julklapp. Pink O kostar mellan 29 och 39 kr i olika butiker - och jag kan lova att det är värt det! Visst skulle den vara bättre om den var dubbelt så lång, men vänd den ut och in så att bulorna hamnar inåt, en skön klick vattenbaserat glidmedel på ollonet, trä på den och vrid och vänd. På flera ställen har jag läst att den ska sitta mitt på kuken, men mina erfarenheter säger att denna mini-sleeve är ollonets bästa vän! Jag kan lova att effekten kommer snabbt och att behandlingen kommer uppskattas. Så ge dig själv en skön present som inte kostar mycket. Har du fitta så kan den träs över fingrarna och den sköna lena ytan med sina bubblor mjukt reta klittan. En skön liten leksak som passar de flesta!

Det är så konstigt, för jag hade 10 st själv, men i takt med besök har antalet minskat. Det är nog dags att ta en tur till Afrodites Apotek snart och fylla på lagret.

Pink O Real feel masturbator. Material: elastisk skin-imitation typ loveclone med svag vaniljdoft, Storlek: 6cm lång, Pris: ca 30kr

Inga kommentarer: