måndag 16 mars 2009

Hitta Prostatan 3


Jag har fått frågan "men hur känns den" - och ja, jag kanske var lite otydlig. Du känner mjuk slemhinna och bakom den en hårdare "boll" som är några centimeter i diameter. Slemhinnehuden kasar över den hårdare prostatan och man kan tydligt känna den runda formen - storleken kan variera något men tänk 3-4 cm i dameter kanske. 

Jag tänkte även tipsa om lite prostatapluggar om man vill köra handsfree eller helt enkelt inte köra upp fingrar i röven - och för att detta är en blogg om sexleksaker. De jag av personlig erfarenhet kan rekommendera är Rocks-offs Rude Boy (som du kan se HÄR), Naughty Boy och Bad Boy, alla tillverkade i silikon och med stark vattentät vibrator. Även Nexus har fantastiska prostatapluggar, till exempel Glide och Excel som du ser på bilden här. De är tillverkade i hårdplast och har en metallkula som stimulerar perineum! Ingen vibrator och kostar mellan 400 0ch 550 kr. Välinvesterade pengar kan jag lova (om nu prostatamassage är något för dig och/eller dina partners). Lycka till!

Inga kommentarer: