lördag 21 mars 2009

Sexleksaksautomat

Kommer ni ihåg när man var barn och fick en peng av mamma och pappa för att ta en leksak i en leksaksautomat - kanske var det en lite plastring, en figur eller sådana slemmiga händer som trillade ut för en femma. På automanten fanns alltid någon fin sak också - typ en klocka - men jag tror inte någon nån gång lyckats få just en sådan jackpot

En jackpot kan däremot vara en snickers i snacksautomaten på tunnelbaneperongen påväg hem efter en blöt kväll ute - Eller om jackpot:en redan skett i form av ett ragg kanske kondomer blir det som inhandlas.

Idag såg jag en automat som jag tror alltid ger jackpot - oavsett om man är själv eller med ragg. På Momma på söder i Stockholm sitter en automat uppe där man för en hundring får trycka fram en sexleksak. Allt från analkulor till minivibratorer och fingervibratorer. Vilken fantastisk idé! Företaget bakom maskinen heter tabooboo och det är från deras hemsida jag lånat bilden på denna fantastiska maskin, som både är snygg och funtionell! Finns det fler sexleksaksautomater runt om i landet? Tipsa mig och andra läsare!!!! 

Jag älskar sånt här! sexleksakerna har letat sig in på klubbar och restauranger!

Inga kommentarer: