måndag 30 mars 2009

Bloggtorka

Den ökända bloggtorkan har nått mig. Lusten (att skriva då) tryter och jag har i stället ägnat mig åt mig sjäv och mina vänner i några dagar. Men ingen fara, det kommer mer. Mycket mer, men inte just idag. För nu ska jag testa lite nyinköpta leksaker. 

Dagens tips blir i alla fall att alla ni som bor i Stockholm besöker Pom Pom Parlour på PUB. Personalen där är verkligen toppen och riktigt kompetent. Alla böcker de har lockar till spännande läsning, och de är även de enda som jag sett har Njoy's metallstavar och Tenga's runkisar, t.ex. Tenga Fliphole. Kolla in videon här nedan så förstår ni grejen. 

Kram på er så är jag strax tillbaka!


1 kommentar:

Sexkammaren sa...

Tack för tipsen.

Ja, det verkar vara stort område men en kompis tyckte jag skulle skriva om det, men svårt när man ingen information har eller vet vad det egentligen är så jag får kolla igenom dina tips.

Om du skriver om bondage, har du inte lust att göra ett s.k gästinlägg hos mig då?