torsdag 9 april 2009

Veckans tips


Efterfrågan styr - så är det väl? när jag tittar på hur läsare hittar hit utmärker sig två googlesökningar. Den näst vanligaste är på temat japansk bondage och bondageknutar. Kul! Men det som gör mig lycklig är de ca fem om dagen som hittar hit genom sökningar som "hitta prostatan" och "Prostatamassage", eftersom i princip alla läser alla mina tre prostatainlägg gissar jag om att det just en sexuell sökning efter prostatan - och inte en "jag måste kissa fem gånger vaje natt hur självundersöker jag min prostata innan jag söker experthjälp"-sökning. 

Så - Till just DIG som hittat hit genom en prostatasökning vill jag ge ett välbeprövat tips på en baksak. Jag har i en månad varit stolt ägare till en Lelo Bob. Jag ska vara helt ärlig och säga att den utseendemässigt inte övertygade mig - men efter en månads tester på diverse personer med prostata kan jag säga att Bob hittar rätt! Och ringen fungerar bra för at styra och skapa tryck mot prostatan. Jag skulle nog till och med våga säga att Bob är den säkraste vägen till prostatan (förutom fingrar då) av alla leksaker jag testat.....vilket är en del. 

Lelo Bob, Buttplug i 100% silikon som är ganska fast. Finns även i rostfritt stål och 18K guld. Silikonversionen kostar ca 300kr. 

Inga kommentarer: